האומה השלישית בגודלה בעולם היא בכלל וירטואלית, עם למעלה ממיליארד משתמשים על פני הגלובוס החברים במדיות החברתיות. מחצית מהמשתמשים נכנסים ומנהלים אינטראקציות שם בכל יום.

 

גם בישראל התופעה רחבה עם למעלה משלושה וחצי מיליון משתמשים שמדברים, מחליפים חוויות, תמונות קטעי וידיאו עם חברים ועם עסקים.

 

נתונים אלו מצביעים על פלטפורמה אדירה שמאפשרת למותגים יותר מאי פעם לחזק את הקשר האישי מול הצרכן ולקרב אותו ואת חבריו אל המותג והארגון.

להוציא את המקסימום
מכל העולמות

המחלקה החדשנית של Profit מצעידה את הלקוחות שלה לקדמת הטכנולוגיה באמצעות שימוש חכם בפלטפורמות החברתיות המגוונות הקיימות ברשת, בבניית אפליקציות חווייתיות ושילוב שלהן בפעולות שיווקיות שונות למטרת קידום המכירות בפועל.

 

אנו מחברים בין עולם ה-Online לעולם ה-Offline ומייצרים חוויה רציפה של קידום מכירות וחיבור עמוק יותר בין הצרכנים לבין המותגים.