ההצלחה של כל ארגון בכל סדר גודל נמדדת על פי סך המכירות שלו. לרוב תהליך המכירה הוא פסיבי בו מחכים לצרכנים שידרשו את המוצר או השירות שהארגון מספק אולם קיימת אפשרות להפוך את התהליך לאקטיבי ולהביא את שלב המכירה של המוצר או השירות לצרכנים עצמם.

איך עושים את זה?

מחלקת קידום המכירות של Profit מתמחה בייזום, ניהול ותפעול מערכי BTL מדידים אשר נבחנים כל העת במסגרת עלות-תועלת אל מול המטרות המכירתיות שהוגדרו. כל פעילות שאנו מנהלים מתוכננת ומבוצעת במקצוענות עד הפרטים הקטנים החל משלב האסטרטגיה וכלה בשלב המשוב ודיווח הביצועים.

 

על מנת להביא לאפקטיביות גבוהה ולמקסימום מכירות בנינו את המחלקה כך שתעבוד במודל שלOne Stop Shop הכוללת מחלקת כח-אדם פנימית ושלוחה נוספת בצפון, מחלקת קריאייטיב ושירותי סטודיו כל זה בכדי להעניק פתרון מלא בדרך להשגת המטרות.

  • ניהול מוקדי מכירה וטלמרקטינג
  • פרוייקטים תפעוליים ולוגיסטיים
  • הקמת ותפעול מערכי מכירות
  • ניהול מועדוני לקוחות